Contact

OMDAT VERANTWOORDELIJKHEID EN SOLIDARITEIT NU TELT

De huidige situatie vraagt van ons allen verantwoordelijk op te treden en om consequente maatregelen te treffen. De gezondheid van onze medewerkers en klanten zijn bij P&C een topprioriteit. Om deze reden zal, naast de sluiting van de winkels, ook onze klantenservice voor de klantenkaart en algemene vragen in eerste instantie per telefoon, via ons contactformulier of per e-mail niet beschikbaar zijn.

Wij willen u momenteel vriendelijk adviseren om geen individuele aanvragen in te zenden.

Bij aanvragen van een omruilwens van artikelen die in een fysieke winkel gekocht zijn:
Vanwege de huidige situatie kunnen wij uw omruilwens in onze vestiging, en per post niet verwerken. Wij adviseren u uw kassabon of het productlabel op een veilige plaats te bewaren, zodat er voor u geen nadelen kunnen ontstaan. Zodra onze winkels weer opengaan, zullen onze medewerkers van de klantenservice uw aanvraag uiteraard in behandeling nemen.

We kijken er nu al naar uit om er weer persoonlijk voor u te zijn, zodra de situatie dat toelaat.

Dank u voor uw begrip.

Blijf gezond en zorg voor uzelf en uw medemens!
Uw P&C Team

Onlineshop

Vragen en adviesen ivm je aankoop in onze onlineshop

P&C algemeen & klantenkaart

Vragen en advies ivm Peek & Cloppenburg of P&C klantenkaart