Hulp & FAQ

FAQ

In onze FAQ-sectie vind je antwoorden op de meestgestelde vragen over registratie, bestellen, betaalopties, kortingsbonnen, verzending en retouren.

Neem contact op met onze klantenservice als je het antwoord op jouw vragen niet kunt vinden.

We helpen je graag verder!

Gratis klantenservice 0800 345 345 2

Servicetijden ma-vr van 9:00 - 17:00 uur

Online Shop

Top 5 FAQ

Is online registratie noodzakelijk om online te kunnen bestellen?

Je kunt bij ons ook als gast bestellen zonder een klantenaccount aan te maken. Bij een online registratie worden jouw persoonlijke gegevens opgeslagen en je hoeft deze bij een volgende bestelling niet opnieuw in te voeren. Je kunt gewoon heel gemakkelijk via je klantaccount bestellen. Bovendien kun je in Mijn Account altijd alle informatie over jouw voltooide en nog niet geleverde bestellingen evenals de verzend- en betaalgegevens bekijken. Bij het verzamelen, verwerken en gebruiken van jouw gegevens houden wij ons zeer zorgvuldig aan alle wettelijke bepalingen (bijv. de Europese wet op de gegevensbescherming (AVG) of de Telemediawet (TMG)). Meer informatie vind je in onze Privacyverklaring.

Hoe kan ik online bestellen?

Als je de door jou geselecteerde artikelen in de gewenste maat op Peek-Cloppenburg.nl wilt bestellen, leg je ze in je winkelmandje via de daarvoor bestemde knop. Via het winkelmandje kun je jouw bestelling versturen. Volg de knoppen door het veilige en handige bestelproces. Als je al geregistreerd bent bij Peek-Cloppenburg.nl kun je na het invoeren van je wachtwoord jouw bestelling voortzetten in jouw account. Als je voor het eerst bestelt, volg dan de stappen om je te registreren of jouw bestelling als gast te plaatsen zonder een klantenaccount aan te maken. Ga akkoord met de Algemene Voorwaarden en de Privacyverklaring en vul jouw Nederlandse factuuradres, bezorgadres en gewenste betaalmethode in. Om jouw bestelling af te ronden, kun je in de volgende stap de bestelgegevens controleren en de bestelling voltooien. Hiermee ga je een bindende aankoopverplichting aan. Houd er rekening mee dat deze koopverklaring slechts een aanbod aan ons is. Wij sturen je vervolgens per e-mail een ontvangstbevestiging van jouw bestelling.

Na controle van de details van jouw aankoopaanbod in ons systeem en de beschikbaarheid van de door jou gevraagde artikelen, zullen wij het aankoopaanbod aanvaarden, voor zover wij in staat zijn om de overeenkomst na te komen. Hiervoor sturen wij jou per e-mail een bestel- en verzendbevestiging. Pas hierdoor komt een verbindend koopcontract tot stand.

Als een artikel niet beschikbaar is, zullen wij jou ook per e-mail hierover informeren. Details zijn te vinden in onze Algemene Voorwaarden onder § 2 (sluiting van de overeenkomst).

welke betaalmogelijkheden heb ik bij een online bestelling?

Wij bieden onze klanten de volgende betaalwijzen aan:

  • iDeal
  • PayPal
  • Creditcard (Mastercard, VISA)
  • Kopen op rekening

Alle mogelijke betaalopties worden tijdens de bestelprocedure weergegeven.

Peek-Cloppenburg.nl behoudt zich het recht voor om bepaalde betaalmethoden uit te sluiten, afhankelijk van het resultaat van de verificatie van jouw gegevens (identiteits- en kredietcontrole).

Hoe lang is de levertijd?

De standaard levertijd per post is meestal 2-4 werkdagen na ontvangst van de bestelling. Wij informeren je per e-mail zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Je hebt ook de mogelijkheid om de levering via onze pakketdienst te volgen met behulp van een trackingnummer. Je ontvangt het trackingnummer en de trackinglink per e-mail in de bestel- en verzendbevestiging. Daarnaast kun je het trackingnummer ook in jouw bestelgegevens vinden via Mijn account.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt jouw bestelling terugsturen door gebruik te maken van je wettelijke herroepingsrecht of in het kader van onze vrijwillige retourgarantie. Zie onze Algemene Voorwaarden en de herroepingsinstructies voor meer informatie. Zorg ervoor dat de goederen goed zijn bewaard voordat je ze retourneert. Dit betekent dat het artikel niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen is en dat alle etiketten of hangers nog aan de goederen zijn bevestigd. Natuurlijk kun je de artikelen gewoon passen of uitproberen. Bij schoenen vragen wij je ze alleen op tapijten of zachte oppervlakken te dragen om krassen op de zolen te voorkomen. Indien de geretourneerde goederen zich niet meer in de hierboven beschreven redelijke staat bevinden, behouden wij ons het recht voor om de aanvaarding van de retourzending te weigeren.

Neem de volgende procedures voor retourneren in acht, zodat wij een snelle en vlotte afhandeling van het retourneringsproces kunnen garanderen:

  • Verpak het product in de originele plastic hoes en plaats het in de originele verzenddoos of -zak.
  • Vul het retourformulier volledig in en plaats het met het product in de originele verpakking of zak.
  • Sluit vervolgens de verzenddoos of -zak met de geïntegreerde plakstrook door de folie eraf te trekken.

Breng de artikelen naar een van de 3 servicepunten in de winkels van Peek & Cloppenburg Anson's C.V. of stuur ze per post rechtstreeks naar ons magazijn (adres: Peek & Cloppenburg, Antwoordnummer 36074, 8000 ZG Zwolle). Houd er rekening mee dat een retourzending naar de Duitse winkels van Peek & Cloppenburg KG Düsseldorf niet mogelijk is. Plak het meegeleverde retouretiket duidelijk zichtbaar op de verzenddoos van een retourzending per post. De retourzending via de post is dan gratis.

Houd er rekening mee dat het retourneren met de bijgevoegde retoursticker alleen per post mogelijk is. Bewaar het ontvangstbewijs na het afgeven van jouw pakket goed, want het dient als bewijs van de retourzending.

Mijn account

Is online registratie noodzakelijk om online te kunnen bestellen?

Je kunt bij ons ook als gast bestellen zonder een klantenaccount aan te maken. Bij een online registratie worden jouw persoonlijke gegevens opgeslagen en je hoeft deze bij een volgende bestelling niet opnieuw in te voeren. Je kunt gewoon heel gemakkelijk via je klantaccount bestellen. Bovendien kun je in Mijn account altijd alle informatie over jouw voltooide en nog niet geleverde bestellingen evenals de verzend- en betaalgegevens bekijken. Bij het verzamelen, verwerken en gebruiken van jouw gegevens houden wij ons strikt aan alle wettelijke bepalingen (bijv. de Europese wet op de gegevensbescherming (AVG) of de Duitse telemediawet (TMG)). Meer informatie vind je in onze Privacyverklaring.

Hoe kan ik mij online registreren?

Met je e-mailadres en een wachtwoord naar keuze kun je jouw persoonlijke klantaccount aanmaken. Onthoud je wachtwoord en e-mailadres, want je hebt deze informatie nodig om je in de toekomst aan te melden bij Mijn account. Deel je wachtwoord nooit met derden en bescherm het tegen onbevoegd gebruik. Na jouw succesvolle registratie ontvang je automatisch een bevestiging per e-mail. Onder Mijn account kun je op elk moment jouw gegevens controleren, wijzigen of aanvullen. Als je de gegevens in jouw persoonlijke klantaccount wijzigt, ontvang je altijd een bevestiging per e-mail.

Welke gegevens zijn vereist voor registratie?

Als je je wilt registreren, vul je jouw voor- en achternaam, e-mailadres en een wachtwoord naar keuze in. Daarnaast dien je akkoord te gaan met onze Algemene Voorwaarden en de Privacyverklaring. Je kunt ook jouw telefoonnummer invullen, zodat we snel contact met je kunnen opnemen als we vragen hebben.

Wat zijn de voordelen van online registreren?

Als je bij Peek-Cloppenburg.nl bent geregistreerd, kun je de online shop zonder beperkingen gebruiken. Registratie maakt je toekomstige aankopen gemakkelijker en je bespaart kostbare tijd bij het bestellen. Na een eenmalige registratie hoef je niet alle invoervelden opnieuw in te vullen voor je volgende aankoop, zoals adres, betaalwijze, enz. Ook kun je op elk moment de historie en status van je bestellingen bekijken. In Mijn account kunt je jouw gegevens naar wens invoeren of wijzigen, wanneer je maar wilt. Je kunt je op elk moment in jouw persoonlijke omgeving aan- en afmelden voor onze nieuwsbrief. Voor jouw eigen veiligheid moeten wijzigingen altijd persoonlijk worden uitgevoerd. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken via e-mail op service@peek-cloppenburg.nl of telefonisch op 0800 - 345 345 2 (gratis via alle Nederlandse netwerken).

Waar kan ik mijn gegevens in mijn klantenaccount wijzigen?

Als je bij Peek-Cloppenburg.nl geregistreerd bent, kun je de online shop zonder beperkingen gebruiken. Registratie maakt je toekomstige aankopen gemakkelijker en je bespaart kostbare tijd bij het bestellen. Na een eenmalige registratie hoef je niet alle invoervelden opnieuw in te vullen voor je volgende aankoop, zoals adres, betaalwijze, enz. Ook kun je op elk moment de historie en status van je bestellingen bekijken. In Mijn account kunt je jouw gegevens naar wens invoeren of wijzigen, wanneer je maar wilt. Je kunt je op elk moment in jouw persoonlijke omgeving aan- en afmelden voor onze nieuwsbrief. Voor jouw eigen veiligheid moeten wijzigingen altijd persoonlijk worden uitgevoerd. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken via e-mail op service@peek-cloppenburg.nl of telefonisch op 0800 - 345 345 2 (gratis via alle Nederlandse netwerken).

Waarvoor worden mijn persoonlijke gegevens gebruikt?

Jouw persoonlijke in Mijn account opgeslagen gegevens worden bij ons veilig bewaard. Deze worden uitsluitend in overeenstemming met de wettelijke bepalingen gebruikt. Alle gegevens worden bij de aanmelding gecodeerd via SSL (Secure Socket Layer) gecodeerd, een bewezen en zeer veilige methode voor gegevensoverdracht op het internet. Wij garanderen dat jouw gegevens niet zonder toestemming aan derden worden doorgegeven. Dit heeft geen invloed op de overdracht van gegevens in het kader van de verwerking van bestelgegevens. Meer informatie vind je onder Privacyverklaring.

Ik ben mijn aanmeldgegevens of wachtwoord vergeten, wat nu?

Als je jouw wachtwoord bent vergeten, vraag je gewoon een nieuw wachtwoord aan in het inloggedeelte door je e-mailadres in te voeren onder Wachtwoord vergeten. Vervolgens sturen wij je een e-mail met een link waarmee je een nieuw wachtwoord voor Mijn account kunt aanmaken. Deze link is om veiligheidsredenen slechts 10 minuten actief.

Hoe kan ik mijn account en mijn klantgegevens wissen?

Als je jouw klantaccount onder Mijn account op Peek-Cloppenburg.nl wilt wissen, neem dan contact op met onze klantenservice. Om onze service verder te kunnen verbeteren, zouden wij het erg waarderen als je ons ook de reden voor de verwijdering wilt laten weten. Informatie over gegevensbeveiliging vind je in de Privacyverklaring.

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via service@peek-cloppenburg.nl of telefonisch via 0800 - 345 345 2 (gratis via alle Nederlandse netwerken).

Bestelling

Hoe kan ik online bestellen?

Om een bestelling te plaatsen op Peek-Cloppenburg.nl plaats je de geselecteerde artikelen in de gewenste maat in jouw winkelmandje met behulp van de daarvoor bestemde knop. Ga vervolgens naar de kassa en volg de knoppen van het veilige en handige bestelproces. Als je al geregistreerd bent bij Peek-Cloppenburg.nl kun je na het invoeren van je wachtwoord jouw bestelling voortzetten in jouw account. Als je voor het eerst bestelt, volg dan de stappen om je te registreren of als gast te bestellen als je geen persoonlijk klantenaccount wilt aanmaken. Nadat je akkoord bent gegaan met onze Algemene Voorwaarden en het privacybeleid, vul je in de volgende stap jouw Nederlandse factuuradres, afleveradres en de gewenste betaalwijze in. Controleer vervolgens de door jou ingevulde gegevens en voltooi je bestelling door op Nu kopen te klikken. Houd er rekening mee dat deze koopverklaring slechts een aanbod aan ons is. We sturen je vervolgens een ontvangstbevestiging per e-mail.

Na controle van de details van jouw aankoopaanbod in ons systeem en de beschikbaarheid van de door jou gevraagde artikelen, zullen wij het aankoopaanbod aanvaarden, voor zover wij in staat zijn om de overeenkomst na te komen. Hiervoor sturen wij jou per e-mail een bestel- en verzendbevestiging.

Indien bepaalde artikelen niet beschikbaar zijn, zullen wij je ook per e-mail hiervan op de hoogte brengen. Details zijn te vinden in onze Algemene Voorwaarden onder § 2 (sluiting van de overeenkomst).

Is mijn bestelling door u ontvangen?

Als jouw bestelling is gelukt, ontvang je een ontvangstbevestiging per e-mail. Als je geen e-mail hebt ontvangen, controleer dan de spam-map van jouw e-mailaccount en controleer ook of je inbox vol is en dus geen e-mails meer kunt ontvangen. Als je toch geen e-mail hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze Klantenservice.

Is er een minimale bestelwaarde?

Nee, bij Peek-Cloppenburg.nl is er geen minimale bestelwaarde. Ook voor onze gratis verzending bestaat geen minimale besteding.

Waar kan mijn bestelling worden afgeleverd?

Peek-Cloppenburg.nl levert uitsluitend op Nederlandse afleveradressen. Als je al eens bij ons hebt besteld, word je afleveradres in jouw persoonlijke gegevens opgeslagen in Mijn account. Deze gegevens kun je op elk moment bekijken en wijzigen. Als je een nieuwe klant bent, voer dan jouw afleveradres in het bestelproces in voordat je een bestelling plaatst.

Je kunt jouw bestelling ook bij één van de drie servicepunten in de Nederlandse Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels laten afleveren. De adressen van alle servicepunten vind je hier

Op de overzichtspagina van de bestelling worden alle door jou ingevoerde bezorgingsgegevens weergegeven ter controle. Houd er rekening mee dat wij momenteel alleen bestellingen per post versturen.

Wat moet ik doen als het afleveradres van het factuuradres afwijkt?

In het bestelproces heb je de mogelijkheid om het factuuradres als het afleveradres te selecteren of een afzonderlijk afleveradres in te voeren. Selecteer het veld Levering op een ander adres en vul hier het andere adres in. Let op: jouw factuur- en verzendadres moet zich in Nederland bevinden om een bestelling succesvol te kunnen afronden.

Kan ik mijn bestelling als geschenk laten verpakken?

Wij bieden momenteel geen cadeauverpakking aan.

Waar ik mijn bestellingen bekijken en volgen?

In Mijn account kun je op elk gewenst moment de status van jouw bestellingen bekijken en de actuele status volgen. Zodra de artikelen vanuit ons magazijn zijn verzonden, kun je de levering via onze pakketdienst volgen met behulp van een trackingnummer. Je ontvangt het trackingnummer en de trackinglink per e-mail in de bestel- en verzendbevestiging. Je kunt het trackingnummer ook vinden in Mijn account bij jouw bestelgegevens. Bij levering in één van de Peek & Cloppenburg Anson’s C.V.- winkels ontvang je een afhaalbericht per e-mail zodra jouw bestelling in de winkel voor je klaar ligt.

Wordt van alle ingevoerde bestellingen online een historie aangemaakt?

In Mijn account krijgt je een overzicht van jouw huidige en afgeronde bestellingen. Via deze menuoptie kun je op elk moment de verwerkingsstatus van jouw bestelling controleren.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Om jouw bestelling zo snel mogelijk naar het door jou gewenste afleveradres te versturen, wordt deze direct verwerkt. Een annulering of wijziging van jouw bestelling is daarom niet mogelijk. Uiteraard kun je de bestelling na ontvangst retourneren door gebruik te maken van jouw wettelijke herroepingsrecht of in het kader van onze vrijwillige retourgarantie of je kunt de bestelling terugbrengen naar een servicepoint in een Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkel. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze Algemene Voorwaarden en de informatie over het herroepingsrecht.

Hoe veilig is kopen op Peek-Cloppenburg.nl?

Peek-Cloppenburg.nl heeft diverse maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat jouw aankopen in de online shop veilig verwerkt kunnen worden. Wij maken gebruik van een beveiligd betalingssysteem met een van de meest gerenommeerde financiële instellingen voor elektronische handel. Daarom worden alle vertrouwelijke betalingsgegevens versleuteld (SSL) naar de financiële instelling gestuurd. Jouw persoonlijke gegevens kunnen daarom niet door anderen worden ingezien. De belangrijkste beveiliging is echter jouw eigen wachtwoord. Deel je wachtwoord nooit met derden en bescherm het tegen onbevoegd gebruik. Uiteraard houden wij ons aan de geldende voorschriften inzake gegevensbescherming en wettelijke voorschriften. Uitgebreide informatie over het thema gegevensbescherming vind je in onze privacyverklaring.

Hoe worden mijn gegevens beschermd?

De bescherming van jouw persoonsgegevens is belangrijk voor ons. Wij gebruiken jouw gegevens uitsluitend volgens de wettelijke bepalingen. Je hebt te allen tijde recht op informatie over of correctie van jouw gegevens volgens de wettelijke voorschriften. Voor het gebruik van jouw gegevens voor reclame- en marktonderzoeksdoeleinden en voor aanbiedingen en activiteiten per e-mail vragen wij jouw uitdrukkelijke toestemming (bijv. via het bestelproces of bij de aanmelding voor de nieuwsbrief). Jouw toestemming voor het gebruik van jouw gegevens kan te allen tijde met onmiddellijke ingang worden ingetrokken. Uitgebreide informatie over het thema gegevensbescherming vind je in onze privacyverklaring.

Als je vragen hebt over gegevensbescherming, kun je schriftelijk contact opnemen met onze contactpersoon voor gegevensbescherming:

Fashion ID GmbH & Co. KG

Uitvoerder gegevensbescherming

Berliner Allee 2

D-40212 Düsseldorf

E-mail: datenschutz@fashionid.nl

De online shop van Peek-Cloppenburg.nl voldoet aan de hoogste veiligheidsnormen. Alle bestellingen worden verwerkt via veilige en bewezen SSL-versleutelingsprocedures. Je kunt hier meer informatie over vinden onder ‘Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig en waarvoor worden ze gebruikt?’ in de FAQ.

Wat kan ik doen als mijn gewenste artikel niet meer beschikbaar is in mijn maat?

Indien het artikel in de gewenste maat niet meer beschikbaar is in de online shop, sturen wij je een bericht zodra het artikel weer beschikbaar is. Klik hiervoor op de gewenste maat en voer jouw naam en e-mailadres in.

Je kunt ook de beschikbaarheid van jouw gewenste maat controleren in een van de Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-  winkels bij jou in de buurt via de functie op de detailpagina van het artikel.

Houd er rekening mee dat we de beschikbaarheid van de bestelde artikelen opnieuw controleren voordat we de orderbevestiging versturen. Mocht blijken dat een artikel toch niet geleverd kan worden, dan zullen wij jou hiervan onmiddellijk op de hoogte stellen.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd?

Bestellingen kunnen worden geannuleerd als er zich tijdens het proces technische problemen voordoen of als de door jou bestelde artikelen niet beschikbaar of defect zijn en wij er voorafgaand aan de verzending kennis van hebben genomen. In dit geval word je uiteraard per e-mail op de hoogte gebracht.

Hoe krijg ik een kopie van mijn factuur?

Als je een kopie van jouw factuur nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice.

Je kunt onze klantenservice bereiken via e-mail op service@peek-cloppenburg.nl of telefonisch op 0800 - 345 345 2 (gratis via alle Nederlandse netwerken).

Wat zijn de Algemene Voorwaarden?

Op elke aankoop op Peek-Cloppenburg.nl zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing. Je kunt de Algemene Voorwaarden te allen tijde bekijken op /algemene-voorwaarden/. De Algemene Voorwaarden bevatten onder andere details over de totstandkoming van de overeenkomst, de beschikbaarheid van artikelen, prijzen en verzendkosten, betaalwijzen, kortingsbonnen, garantie bij materiële gebreken, herroeping inclusief herroepingsinstructies, vrijwillige retourgarantie door Peek-Cloppenburg.nl en de gegevensverwerking.

Betaling

welke betaalmogelijkheden heb ik bij een online bestelling?

Alle mogelijke betaalwijzen worden tijdens de bestelprocedure weergegeven. Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan: PayPal, iDeal, creditcard (Visa, MasterCard), iDeal en betaling op rekening. Peek-Cloppenburg.nl behoudt zich het recht voor om bepaalde betaalmethoden uit te sluiten, afhankelijk van het resultaat van de verificatie van jouw gegevens (identiteits- en kredietcontrole).

Betaling per creditcard

Peek-Cloppenburg.nl accepteert de volgende creditcards:

  • VISA
  • MasterCard

Voor betaling per creditcard heb je het 16-cijferige kaartnummer, de geldigheidsduur en het controlecijfer (ook wel CVV/CVC genoemd) nodig. Voor VISA en MasterCard komt het controlecijfer overeen met de drie cijfers naast het handtekeningveld op de achterkant van de kaart. Jouw gegevens worden beschermd door middel van de beveiligde SSL-encryptie en worden onmiddellijk verwerkt.

Als de betaling per creditcard is gelukt, wordt het factuurbedrag van jouw creditcardrekening afgeschreven zodra de artikelen zijn verzonden.

Betaling via PayPal

PayPal is een online betaalservice waarmee je veilig, eenvoudig en snel kunt betalen. Als je met PayPal betaalt, word je van Peek-Cloppenburg.nl doorgestuurd naar de PayPal-pagina aan het einde van het bestelproces. Als je al klant bent bij PayPal kun je daar inloggen met jouw PayPal-gebruikersgegevens en de betaling bevestigen. Als je nog geen PayPal-klant bent, kun je tijdens het bestelproces een PayPal-account openen en vervolgens de betaling bevestigen.

Na af loop van jouw bestelling ontvang je per e-mail een ontvangstbevestiging van ons. Meer informatie over PayPal vind je op https://www.paypal.nl.

Betaling met iDeal

IDEAL is een online betaalmethode voor geldtransacties op het internet. IDEAL is een nationale online betaalplatform en stelt www.peek-cloppenburg.nl in staat om een risicovrije betaaloplossing voor online transacties aan te bieden. Bij het gebruik van iDEAL wordt jouw betaling direct van je bankrekening afgeschreven. Aan het einde van het bestelproces via iDEAL wordt je door www.peek-cloppenburg.nl omgeleid naar de betaalomgeving van jouw bank. Nadat je de betaling hebt uitgevoerd, wordt je weer doorgestuurd naar onze website. Je ontvangt dan de bevestiging van jouw betaling, van de bestelling en de verzending. Meer informatie over iDEAL is te vinden op https://www.ideal.nl.

Betaling op rekening

Bestel gemakkelijk op rekening en betaal het factuurbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen. Het factuurbedrag dat moet worden betaald, is te vinden op de factuur bijgevoegd aan de levering. Maak het bedrag over met vermelding van het doel, het bestelnummer en jouw naam:

Ontvanger: Fashion ID GmbH & Co. KG

Bank: Deutsche Bank AG Amsterdam Branch

BIC/Swift-code: DEUTNL2AXXX

IBAN: NL23 DEUT 0265 2549 14

Als een artikel niet aan jouw eisen voldoet, kun je het artikel of meerdere artikelen - met gebruikmaking van jouw wettelijke herroepingsrecht of in het kader van onze vrijwillige retourgarantie - aan ons retourneren. In dit geval wordt het factuurbedrag verminderd met de prijs van de geretourneerde artikelen. Meer informatie over retourzendingen vind je ook in de FAQ onder punt 1.6.1, in onze Algemene Voorwaarden en in de Informatie over herroeping.

De vermelde betalingstermijn van 14 dagen geldt onafhankelijk van de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen en onze vrijwillige retourgarantie tot 100 dagen na ontvangst van de artikelen. Dit betekent dat je het factuurbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen moet betalen, ook als je later gebruik maakt van bijvoorbeeld onze vrijwillige retourgarantie. Als je de artikelen binnen 100 dagen na ontvangst aan ons retourneert, zullen wij het bedrag uiteraard terugstorten op de opgegeven rekening. De verdere eisen voor onze vrijwillige retourgarantie vind je in onze Algemene Voorwaarden. Peek-Cloppenburg.nl behoudt zich het recht voor om betaalmethoden voor eerste en volgende bestellingen uit te sluiten, afhankelijk van de kredietcontrole en het bestelbedrag.

Houd er rekening mee dat wij aanmaningskosten in rekening brengen als je met jouw betaling achterstallig bent.

Hoe veilig is de betaling met een creditcard?

Tijdens de verwerking van betalingen worden jouw gegevens beschermd door middel van de beveiligde SSL-coderingsprocedure en onmiddellijk verwerkt. Peek-Cloppenburg.nl  maakt gebruik van de internationaal erkende beveiligingsstandaard 3D Secure (Verified by Visa, MasterCard SecureCode) om jouw creditcardbetaling op het internet nog veiliger te maken. 3D Secure bemoeilijkt het misbruik van creditcards door onbevoegde derden en vermindert zo het risico op fraude bij creditcardbetalingen via het internet aanzienlijk. Bij gebruik van Verified by Visa of de MasterCard SecureCode worden jouw creditcardgegevens beveiligd met een extra wachtwoord of code. Misbruik van jouw creditcard is daardoor vrijwel uitgesloten.

Wat betekent 3D SECURE (Verified by VISA, MasterCard Securecode)?

Peek-Cloppenburg.nl  maakt gebruik van de internationaal erkende beveiligingsstandaard 3D Secure (Verified by Visa, MasterCard SecureCode) om jouw creditcardbetaling op het internet nog veiliger te maken. 3D Secure bemoeilijkt het misbruik van creditcards door onbevoegde derden en vermindert zo het risico op fraude bij creditcardbetalingen via het internet aanzienlijk. Bij gebruik van Verified by Visa of de MasterCard SecureCode worden jouw creditcardgegevens beveiligd met een extra wachtwoord of code. Misbruik van jouw creditcard is daardoor vrijwel uitgesloten.

Om 3D Secure te gebruiken, hoef je geen nieuwe creditcard aan te vragen. Je hoeft je slechts eenmaal te registreren bij jouw creditcardmaatschappij en een persoonlijk wachtwoord of code in te stellen. Als jouw creditcardaanbieder deelneemt aan 3D Secure, word je gevraagd je te authenticeren als een rechtmatige kaarthouder met een extra wachtwoord of code bij jouw aankoop. Het wachtwoord of de code wordt pas gevraagd nadat de creditcard als betaalmethode is geselecteerd en de creditcardgegevens zijn ingevoerd. Zodra je jouw bestelling hebt bevestigd door op Nu Kopen te klikken op de bevestigingspagina, verschijnt een bericht over 3D Secure. Je wordt dan doorverwezen naar een beveiligde pagina van jouw creditcardmaatschappij. Hier word je gevraagd jouw wachtwoord of code in te voeren. Als je nog geen wachtwoord of code hebt, kun je je tijdens het bestelproces direct en gratis registreren bij jouw bank. Als alternatief kun je natuurlijk ook kiezen voor een andere betaalmethode.

Na het invoeren van jouw wachtwoord of code wordt deze binnen enkele seconden geverifieerd en wordt jouw identiteit geverifieerd. Pas daarna wordt de transactie vrijgegeven. Het bij de registratie vastgelegde wachtwoord resp. de code wordt bij elke nieuwe bestelling gevraagd.

Neem voor meer informatie rondom 3D Secure (Verified by visa, MasterCard SecureCode) of om deze service te activeren contact op met jouw creditcardbedrijf.

Wat is SEPA?

De invoering van SEPA (Single Euro Payments Area) brengt één enkele betaalomgeving binnen Europa tot stand. Eindklanten merken geen verschil tussen binnenlandse en grensoverschrijdende betalingen (binnen Europa). Met de invoering van SEPA wordt het rekeningnummer en de bankcode in Nederland vervangen door IBAN en BIC.

Wat is IBAN?

De IBAN (International Bank Account Number) bestaat in Nederland altijd uit 18 cijfers en letters. De eerste twee letters zijn de landcode, het derde en vierde cijfer zijn de controlecijfers en de cijfers en letters bevatten de rekeninginformatie, dat wil zeggen het bankcodenummer en rekeningnummer. In andere landen bestaat de IBAN uit maximaal 34 cijfers en letters.

Wat is een BIC?

De BIC is een unieke, internationale aanduiding voor een bank en vervangt het vroegere bankcodenummer.

Kan ik nog steeds overschrijven met mijn bankcode en rekeningnummer?

Inmiddels is betalen met een rekeningnummer en bankcode wettelijk niet meer mogelijk. Als je jouw IBAN en BIC niet weet, vraag dan bij je bank om deze gegevens.

Wat verandert er met SEPA bij een directe overschrijving?

Met de invoering van SEPA verandert het invoerveld van jouw bank. Voer in het venster jouw IBAN en BIC in.

Wat verandert er met SEPA bij betaling op rekening?

Sinds de invoering van SEPA in februari 2014 worden overschrijvingen door banken verwerkt in het SEPA-formaat (IBAN en BIC). Wij ontvangen jouw overschrijving ook in dit formaat. Daarom vind je op de factuur en op een aanmaning alleen nog onze SEPA-bankgegevens.

Verzending

Houd er alsjeblieft rekening mee dat er momenteel vertraging op kan treden wegens inventarisatie. Dit houdt in dat dat wij onze levertijd van 1-4 dagen niet kunnen waarborgen.

Welke verzendmogelijkheden biedt Peek-Cloppenburg.nl?

Jouw bestelling wordt binnen 2-4 werkdagen verzonden door onze standaard postdienst.

Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Uiteraard kun je jouw bestelling laten bezorgen op elk door jou opgegeven adres in Nederland. Je kunt jouw pakket ook laten bezorgen bij een van onze drie servicepunten in een Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkel in Nederland voor afhaling - je vindt een overzicht van de winkels hier.

Om incidenten tijdens de levering te voorkomen (onjuist adres, ontvanger kon niet worden gevonden, enz.), is het noodzakelijk dat je tijdens het bestelproces correcte en volledige gegevens invoert. Wij raden je aan jouw telefoonnummer in het daarvoor bestemde invoerveld in te vullen. Houd er rekening mee dat verzending alleen mogelijk is naar adressen binnen Nederland.

Wat zijn de verzendkosten voor een online bestelling?

Bij Peek-Cloppenburg.nl zijn er geen verzendkosten voor standaard verzending. Met onze standaard verzendservice kun je jouw bestelling gratis bij jou thuis of bij een Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkel laten bezorgen.

Hoe lang is de levertijd?

De standaard levertijd per post is meestal 2-4 werkdagen na ontvangst van de bestelling. Wij informeren je per e-mail zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Je kunt de levering via onze pakketdienst volgen met behulp van een trackingnummer. Je ontvangt het trackingnummer en de trackinglink per e-mail in de bestel- en verzendbevestiging. Daarnaast kun je het trackingnummer ook in jouw bestelgegevens vinden via Mijn account.

Wat moet ik doen als het pakket niet binnen een week is aangekomen?

Zodra jouw bestelling het magazijn heeft verlaten, ontvang je een gedetailleerde bestel- en verzendbevestiging per e-mail. Deze verzendbevestiging bevat een directe trackinglink en het trackingnummer van jouw pakket. Zo kun je op elk moment de voortgang van jouw levering volgen. De postbode heeft meestal 2-4 werkdagen nodig om jouw pakketje af te leveren. Als je jouw pakket niet binnen de reguliere levertijd hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat wij kunnen uitzoeken waar jouw zending zich bevindt.

Je kunt onze klantenservice bereiken via e-mail op service@peek-cloppenburg.nl of telefonisch op 0800 - 345 345 2 (gratis via alle Nederlandse netwerken).

Wat moet ik doen als het pakket/de goederen beschadigd is/zijn afgeleverd?

Als een beschadigd pakket bij jou is afgeleverd, kun je de schade binnen 7 werkdagen melden bij onze partner voor pakketverzendingen. Als je bij het in ontvangst nemen van het pakket al zichtbare schade opmerkt, meld dit dan direct aan de bezorger.

Levert Peek-Cloppenburg.nl ook in het buitenland? Kan ik vanuit elk land online bestellen bij Peek-Cloppenburg.nl?

Een verkoop via de onder www.peek-cloppenburg.nl geëxploiteerde online shop vindt momenteel uitsluitend plaats door de aanbieder aan klanten binnen de Europese Economische Ruimte. Het factuuradres van de klant moet zich dus binnen de Europese Economische Ruimte bevinden. Levering vindt alleen plaats op afleveradressen in Nederland.

Wat gebeurt er als ik niet thuis was op het moment van levering en het pakket niet kon worden bezorgd?

Als wij jouw pakket niet bij jou konden afleveren, kan het bij je buren worden bezorgd, de volgende dag worden aangeboden of gedurende 5 werkdagen worden bewaard op een vermeld servicepunt voor postpakketten. Let op het bericht van de pakketservice in je brievenbus. Indien je jouw pakket niet binnen de 5 werkdagen afhaalt bij het servicepunt, word je pakket teruggestuurd naar ons magazijn. Als je geen bericht van de postservice hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat wij kunnen uitzoeken waar het pakket is en, indien nodig, het pakket opnieuw kunnen versturen. Stuur een e-mail naar service@peek-cloppenburg.nl of bel ons op 0800 - 345 345 2 (gratis via alle Nederlandse netwerken).

Kan ik mijn bestelling ook naar een pakketservice laten versturen?

De bezorging aan een afhaalmuur van het postkantoor is helaas vooralsnog niet mogelijk.

Hoe verloopt de levering aan een Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkel?

De bezorging van jouw bestelling aan een Peek & Cloppenburg Anson's C.V.- winkel vindt eveneens plaats via de post. Zodra jouw volledige bestelling bij het servicepunt in de winkel van jouw keuze is aangekomen, ontvang je een afhaalbericht per e-mail. Je hebt 7 werkdagen de tijd om jouw pakket op te halen bij het servicepunt. De exacte datum tot welke wij jouw bestelling zullen bewaren, kun je vinden in onze e-mail. Neem altijd jouw afhaalbericht en een geldige identiteitskaart, paspoort of rijbewijs mee.

Kan iemand anders mijn pakket voor me ophalen?

Afhalen door een andere persoon die niet de klant is, is alleen mogelijk onder de volgende voorwaarden:

  • de persoon die het pakket ophaalt, kan zijn identiteit bewijzen door middel van een identiteitskaart, paspoort of rijbewijs, en
  • de persoon die het pakket ophaalt, brengt het afhaalbericht mee die per e-mail naar de klant is verstuurd, en
  • de persoon die het pakket ophaalt, brengt een ingevulde en ondertekende volmacht mee. De volmacht kan hier worden gedownload.

Aan alle drie de voorwaarden moet worden voldaan.

Retourzending/retourneren

Houd er alsjeblieft rekening mee dat er vertraging bij de retourboeking kan optreden wegens inventarisatie. Jouw retourafhandeling en geldteruggave kunnen daarom ook enige dagen vertragen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt jouw bestelling terugsturen door gebruik te maken van je wettelijke herroepingsrecht of in het kader van onze vrijwillige retourgarantie. Zie onze Algemene Voorwaarden en de herroepingsinstructies voor meer informatie. Zorg ervoor dat de goederen goed zijn bewaard voordat je ze retourneert. Dit betekent dat het artikel niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen is en dat alle etiketten of hangers nog aan de goederen zijn bevestigd. Je kunt de artikelen echter wel uitproberen en passen net als in een winkel. Bij schoenen vragen wij je ze alleen op tapijten of zachte oppervlakken te dragen om krassen op de zolen te voorkomen. Indien de geretourneerde goederen zich niet meer in de hierboven beschreven redelijke staat bevinden, behouden wij ons het recht voor om de aanvaarding van de retourzending te weigeren.

Neem de volgende procedures voor retourneren in acht, zodat wij een snelle en vlotte afhandeling van het retourneringsproces kunnen garanderen:

  • Verpak het artikel in de originele plastic hoes en plaats het in de originele verzenddoos of -zak.
  • Vul het retourformulier volledig in en plaats het met het artikel in de originele verpakking of zak.
  • Sluit vervolgens de verzenddoos of -zak met de geïntegreerde plakstrook door de folie eraf te trekken.

Retourneer het artikel bij een van de 3 servicepunten in de Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels  of stuur de goederen rechtstreeks per post naar ons magazijn (adres: Peek & Cloppenburg, Antwoordnummer 36074, 8000 ZG Zwolle). Houd er rekening mee dat een retourzending naar de Duitse winkels van Peek & Cloppenburg KG Düsseldorf niet mogelijk is. Plak het meegeleverde retouretiket duidelijk zichtbaar op de verzenddoos voor een retourzending per post. De retourzending via de post is dan gratis. Houd er rekening mee dat het retourneren met de bijgevoegde retoursticker alleen per post mogelijk is.

Bewaar het ontvangstbewijs na het afgeven van uw pakket goed, want het dient als bewijs van uw retourzending.

Hoeveel dagen heb ik recht op retourneren bij een online bestelling?

Een online bestelling is een overeenkomst op afstand volgens § 312 b e.v. BGB (Duits burgerlijk wetboek). Met dit type contract heb je een wettelijk herroepingsrecht van 14 dagen. Details over het begin van de herroepingstermijn, de vorm en de gevolgen van de herroeping zijn te vinden in de herroepingsverklaring, die ook deel uitmaakt van onze Algemene Voorwaarden. Naast het wettelijke herroepingsrecht geven wij jou een vrijwillige retourgarantie tot 100 dagen na ontvangst van de goederen.

Zijn aan de retourzending nu door de wetswijziging kosten verbonden?

Nee, bij Peek-Cloppenburg.nl kun je nog steeds gratis retourneren, hoe hoog de waarde van de retourzending ook is. Gebruik hiervoor de meegeleverde retoursticker voor verzending per post.

Als je geen retoursticker in de verzenddoos kon vinden of een nieuwe retoursticker voor verzending per post nodig hebt, kun je zelf een nieuwe sticker uitdrukken onder deze link: https://jouw.postnl.nl/#!/versturen/details. Heb je vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen het benodigde document ook per e-mail toesturen om het af te drukken. Stuur een e-mail naar service@peek-cloppenburg.nl of bel onze klantenservice op 0800 - 345 345 2 (gratis via alle Nederlandse netwerken).

In welke gevallen kan ik de artikelen retourneren (vrijwillige retourname door Peek-Cloppenburg.nl)?

Jouw tevredenheid is heel belangrijk voor ons. Als je niet tevreden bent met een artikel dat je hebt besteld, het niet past of op andere wijze niet eens bent met een artikel dat je hebt besteld, kun je gebruik maken van onze vrijwillige retourgarantie en het artikel binnen 100 dagen na ontvangst retourneren. Let op: we kunnen alleen ongedragen artikelen met originele labels terugnemen. De goederen mogen niet vuil of beschadigd zijn. Natuurlijk kun je de artikelen gewoon passen of uitproberen. Om ons productassortiment en onze service voortdurend te kunnen verbeteren, dien je de reden van de retourzending op de retourbon te vermelden. Jouw wettelijke herroepingsrecht bestaat onafhankelijk van onze vrijwillige retourgarantie en is uitsluitend gebaseerd op de bepalingen in de herroepinginstructies, die je in onze Algemene Voorwaarden kunt lezen.

Wat is een retourbon en wat doe ik met de retoursticker?

Bij de levering heb je van ons een retourbon en een retoursticker ontvangen. Als je een artikel wilt retourneren, geef dan de reden van jouw retour aan in de tabel op het retourformulier achter het betreffende artikel. Wij hebben voor jou de mogelijke redenen voor het retourneren onder de tabel geformuleerd en deze met een retourcode aangegeven. Plaats het artikel met de originele labels in de plastic hoes en de ingevulde retourbon in onze Peek-Cloppenburg.nl verzenddoos. Verwijder het oorspronkelijke etiket met jouw adres of plak de bijgevoegde retoursticker er overheen. Houd er rekening mee dat de bijgevoegde retoursticker alleen gebruikt kan worden voor verzending per post. Als je geen retoursticker in de verzenddoos kon vinden of een nieuwe retoursticker voor verzending per post nodig hebt, kun je zelf een nieuwe sticker uitdrukken onder deze link: https://jouw.postnl.nl/#!/versturen/details. Heb je vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen het benodigde document per e-mail toesturen om het af te drukken. Stuur een e-mail naar service@peek-cloppenburg.nl of bel onze klantenservice op 0800 - 345 345 2 (gratis via alle Nederlandse netwerken).

Een retourzending is ook mogelijk zonder gebruik te maken van de retoursticker. In dit geval worden de retourkosten echter alleen vergoed als het wettelijke herroepingsrecht wordt uitgeoefend en alleen onder bepaalde voorwaarden die nader worden beschreven in de herroepingsinstructies (zie AV).

Waar kan ik mijn bestelde artikelen afgeven?

Je kunt jouw artikelen in een Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkel of rechtstreeks per post aan ons retourneren. Zie hiervoor het punt ‘Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?’. Na verwerking van jouw retourzending zullen wij de aankoopprijs (indien reeds betaald) terugbetalen via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt om de bestelling te betalen. Een directe terugbetaling of verrekening bij de servicepunten van Peek & Cloppenburg Anson's C.V. is uitgesloten.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

Indien je de online gekochte artikelen per post retourneert (gebruikmakend van jouw wettelijke herroepingsrecht of in het kader van onze vrijwillige retourgarantie), zullen wij de aankoopprijs (indien reeds betaald) na ontvangst en controle van de artikelen in ons magazijn terugbetalen. Wij zullen de ontvangst van het artikel in ons magazijn per e-mail bevestigen. Als geregistreerde gebruiker vind je onder Mijn account de status van jouw retourzending en het bedrag dat je terugkrijgt.

Als je het retouretiket gebruikt voor de retourzending is de retourzending gratis. Het bedrag wordt aan jou terugbetaald via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt om de aankoop te doen. Als je met een creditcard hebt betaald, crediteren wij de gebruikte creditcard. Houd er rekening mee dat als je een artikel in een van onze winkels retourneert, wij geen contante terugbetaling kunnen doen.

Welke artikelen zijn uitgesloten van retourzendingen?

In ons assortiment zijn geen artikelen uitgesloten van retourneren. Zorg ervoor dat de goederen goed zijn bewaard voordat je ze retourneert. Dit betekent dat het artikel niet beschadigd, vuil, gewassen, gewijzigd of gedragen is en dat alle etiketten of hangers nog aan de goederen zijn bevestigd. Je kunt de artikelen echter wel uitproberen en passen net als in een winkel. Bij schoenen vragen wij je ze alleen op tapijten of zachte oppervlakken te dragen om krassen op de zolen te voorkomen.

Met wie kan ik contact opnemen als ik nog vragen heb?

Als je nog hulp nodig hebt, neem dan contact op met service@peek-cloppenburg.nl of bel onze klantenservice op 0800 - 345 345 2 (gratis via alle Nederlandse netwerken).

Wat moet ik doen als ik geen retoursticker meer heb?

Als je een nieuwe retoursticker nodig hebt, kun je zelf een nieuwe sticker uitdrukken onder deze link: https://jouw.postnl.nl/#!/versturen/details. Heb je vragen? Neem kun je contact op met onze klantenservice. Zij kunnen het benodigde document per e-mail toesturen om het af te drukken. Stuur een e-mail naar service@peek-cloppenburg.nl of bel onze klantenservice op 0800 - 345 345 2 (gratis via alle Nederlandse netwerken).

Waarom heb ik mijn geld nog niet ontvangen na een retourzending?

Als je na meer dan een week na de retourzending aan een van onze winkels of na ontvangst van onze ontvangstbevestiging van jouw retourzending per e-mail (voor retourzendingen naar ons magazijn) jouw geld nog niet hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Stuur een e-mail naar service@peek-cloppenburg.nl of bel onze klantenservice op 0800 - 345 345 2 (gratis via alle Nederlandse netwerken).

Kwaliteit

Wat moet ik doen als de geleverde artikelen gebreken vertonen?

Indien het door jou bestelde artikel gebreken vertoont, laat ons dat asjeblieft weten. Het artikel kan teruggestuurd worden met het retourlabel die bij de bestelling inbegrepen is. Peek & Cloppenburg zal na ontvangst van jou kennisgeving en het betreffende artikel de verzending controleren. Na controle wordt de aankoopprijs geretourneerd. Omschrijf het defect asjeblieft ook op het retourformulier.

Mijn online gekochte artikel is defect. Kan ik het laten repareren?

Indien een op Peek-Cloppenburg.nl gekocht artikel een defect vertoont, kun je contact opnemen met onze klantenservice 0800 - 345 345 2 (gratis via alle Nederlandse netwerken). De deskundige afdelingen van deze winkels helpen je graag verder.

Wij vragen begrip voor het feit dat artikelen niet ter reparatie naar ons magazijn kunnen worden verstuurd. Je kunt het defecte artikel echter wel retourneren voor een terugbetaling van de aankoopprijs en een nieuw artikel bestellen.

Waar kan ik informatie vinden over maten/maattabellen en verzorgings-/wasvoorschriften?

Informatie over maattabellen, verzorgings- en wasinstructies en materiaalsamenstellingen vind je in de online shop op de betreffende productpagina's.

Kortingsbonnen

Hoe kan ik mijn kortingsbon inwisselen?

Heb je een kortingsbon gekregen? Dan kun je deze inwisselen door de code van je kortingsbon in te vullen in het veld op de bevestigingspagina in de laatste stap van het bestelproces.

kortingsbonnen worden pro rata afgetrokken van de eenheidsprijzen van de producten in het winkelmandje waarvoor de kortingsbon geldig is.

Deze evenredige creditering vindt ook plaats als de minimale bestelwaarde van een actie al is bereikt met een van de bestelde producten.

Kan ik meerdere kortingsbonnen bij één bestelling inwisselen?

In principe kan slechts één kortingsbon per bestelling worden verzilverd.

Wat gebeurt er met mijn kortingsbon als ik artikelen van mijn bestelling retourneer?

De kortingsbon wordt niet terugbetaald als je de gehele bestelling retourneert. Als je meerdere producten hebt besteld en een aantal daarvan hebt geretourneerd, ontvang je een overeenkomstige terugbetaling van de totale prijs van het artikel, verminderd met de korting. Bij het retourneren van een of meer producten waarvoor een kortingsbon is ingewisseld, wordt de prijs van het (de) product(en) waarvoor een kortingsbon is ingewisseld, verminderd met het bedrag van de kortingsbon, terugbetaald. In dit geval wordt de kortingsbon niet terugbetaald of opnieuw geactiveerd (pro rata).

Waarom wordt mijn kortingsbon niet geaccepteerd?

Als je jouw kortingsboncode niet kunt inwisselen, kunnen er verschillende redenen zijn:

  • de minimale bestelwaarde is niet bereikt
  • de kortingsbon is al verlopen
  • de kortingsbon is niet geldig voor de producten in jouw winkelmandje (individuele kortingsbonnen kunnen beperkt zijn tot bepaalde merken of categorieën)
  • de kortingsbon is al verzilverd

Je vindt de geldige voorwaarden op jouw kortingsbon.

Klantenservice

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Heb je vragen over jouw bestelling, login of registratie, neem dan gerust contact op met onze klantenservice op 0800 - 345 345 2 (gratis via alle Nederlandse netwerken) - van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur. Je kunt ook een e-mail sturen naar service@peek-cloppenburg.nl, gebruik maken van ons contactformulier.

Wat is jullie postadres als ik een brief wil sturen?

Peek-Cloppenburg.nl p/a Fashion ID GmbH & Co. KG Postbus 102361 – D-40014 Düsseldorf, Duitsland

Waar kan ik feedback van andere klanten bekijken? Wat is eKomi?

Peek-Cloppenburg.nl gebruikt eKomi om je te voorzien van onafhankelijke feedback van andere klanten. eKomi is een onafhankelijke online beoordelingsservice die bedrijven, hotels en andere aanbieders helpt bij het genereren en beheren van uitsluitend op transacties gebaseerde reviews. Dit maakt het mogelijk om waardevolle feedback van klanten te krijgen, wat voor jou meer transparantie en veiligheid betekent bij het online winkelen. Meer informatie over eKomi vind je op https://www.ekomi.nl.

Nieuwsbrief

Kan ik actuele informatie per nieuwsbrief ontvangen?

Graag informeren wij jou regelmatig via een nieuwsbrief over onze actuele aanbiedingen, de laatste trends, acties, sweepstakes, enz. Je kunt je abonneren op onze gratis Nieuwsbrief.

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

In elke nieuwsbrief vind je onderaan de pagina een link waarmee je eenvoudig jouw e-mailadres kunt wijzigen.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

In elke nieuwsbrief vind je onderaan de pagina een link waarmee je je eenvoudig kunt afmelden voor de nieuwsbrief.

Waarom ontvang ik de nieuwsbrief niet?

Als je je hebt ingeschreven voor onze nieuwsbriefservice maar geen nieuwsbrief hebt ontvangen, kan dit te wijten zijn aan een van de volgende redenen. Het e-mailadres is onjuist ingevoerd bij het aanmelden voor de nieuwsbrief. Schrijf je in dit geval opnieuw in voor de nieuwsbriefservice. Het kan ook zijn dat jouw mailbox vol is en de nieuwsbrief niet kan worden afgeleverd. Omdat wij de Nieuwsbrief slechts één maal verzenden, is verzending achteraf niet mogelijk. Maak in dit geval jouw mailbox leeg.

Winkelverkoop

Algemeen

Tijdens welke openingstijden kan ik bij Peek & Cloppenburg winkelen?

De exacte openingstijden van de individuele P&C-winkels vind je in onze Winkeloverzicht. Of een artikel uit de Peek-Cloppenburg.nl online shop ook verkrijgbaar is in een van de Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels kun je zien op de productpagina van het gewenste artikel.

Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen, suggesties of kritiek heb?

Neem contact op met onze klantenservice. Je kunt de klantenservice telefonisch bereiken op het nummer 0800 - 345 345 2 (gratis via alle Nederlandse netwerken) of via het online formulier.

Hoe kom ik aan de nieuwste reclame van Peek & Cloppenburg?

Je hebt bovendien de mogelijkheid om online te zoeken naar onze aanbiedingen en actuele reclames of om via onze online nieuwsbrief regelmatig op de hoogte te worden gehouden van onze acties en reclame.

Kan ik bij Peek & Cloppenburg cadeaukaarten krijgen?

Onze cadeaukaart is verkrijgbaar in alle Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels. . De cadeaukaart is verkrijgbaar vanaf een minimum van € 10 tot een maximum van € 250 per kaart. Let op: cadeaukaarten kunnen alleen in de Winkels van Peek & Cloppenburg Anson's C.V. worden verzilverd en niet online op Peek-Cloppenburg.nl.

Kan ik een artikel bij Peek & Cloppenburg apart laten leggen?

Graag leggen wij artikelen in de Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels tot 24 uur na het moment van de reservering voor je apart. Je kunt dit gewoon aan het verkooppersoneel vragen. Houd er rekening mee dat wij deze service momenteel alleen ter plaatse in onze winkels kunnen aanbieden.

Welke betaalmiddelen worden er in Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels  geaccepteerd?

Bij Peek & Cloppenburg kun je heel gemakkelijk betalen - contant of met je pinpas, in gangbare valuta. Bovendien accepteren wij de volgende creditcards: American Express®, MasterCard en Visa.

Waarop moet ik letten als ik een artikel wil ruilen?

Als klant van Peek & Cloppenburg geniet je van een zeer speciale ruilservice. Tot twee maanden na jouw aankoop kun je de artikelen retourneren, mits ze ongedragen en onbeschadigd zijn. Dit omruilrecht geldt voor alle Winkels van Peek & Cloppenburg Anson's C.V. op vertoon van de kassabon voor zowel reguliere als afgeprijsde artikelen. Als internationaal bedrijf willen wij er echter op wijzen dat deze flexibiliteit alleen mogelijk is binnen de nationale grenzen. Artikelen die in Nederland zijn gekocht, kunnen dus alleen in Nederland worden geruild. Vraag het aan onze verkopers op de betreffende afdeling om wachttijden te voorkomen. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Waar kan ik de dichtstbijzijnde Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkel vinden ?

Je vindt een winkel van Peek & Cloppenburg Anson's C.V.   bij jou in de buurt online onder het menu-item winkels.

Hoe kan ik bij Peek & Cloppenburg Anson's C.V.  solliciteren?

Alle informatie over vacatures bij Peek & Cloppenburg Anson's C.V.  vind je onder het menu-item jobs.

Kan ik een artikel dat in een winkel niet meer beschikbaar is, nabestellen?

Houd er rekening mee dat bestellingen van andere winkels helaas niet mogelijk zijn om technische redenen als gevolg van een systeemwijziging van ons goederenbeheersysteem. Indien het gewenste artikel niet beschikbaar is in jouw maat, verwijzen wij je door naar Peek-Cloppenburg.nl. Jouw aankopen hier zijn in principe vrij van verzendkosten.

Waarom vind ik in de Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels  niet overal dezelfde artikelen en merken?

Overeenkomstig het verkoopoppervlak van een Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkel  varieert het desbetreffende aanbod aan merken en artikelen. Zo kan het voorkomen dat sommige winkels bepaalde artikelen op voorraad hebben die in andere winkels niet beschikbaar zijn. Op Peek-Cloppenburg.nl kun je een groot deel van ons assortiment shoppen of je vooraf informeren over de beschikbaarheid van bepaalde artikelen in een winkel bij jou in de buurt.

Hoe kan ik een artikel online reserveren?

Met onze reserveer-service kun je het artikel in de online shop reserveren en in de gewenste winkel ophalen.

Ga naar onze website peek-cloppenburg.nl. Kies het artikel wat je online zou willen reserveren. Controleer de beschikbaarheid van het gewenste artikel als je op “IN DE WINKEL RESERVEREN” klikt en geef dan de gewenste maat en winkel aan.

Als het artikel in de gewenste winkel nog op voorraad is en je klikt op “WINKEL KIEZEN”, opent een nieuw venster waar je je naam en e-mailadres kunt invullen. Om het artikel zonder verplichtingen te reserveren, klik je op de knop “NU RESERVEREN”. Er wordt vervolgens gecontroleerd of het artikel daadwerkelijk gereserveerd kan worden. Vervolgens krijg je als bevestiging een e-mail toegstuurd dat het product voor jou apart wordt gehouden. Indien het product niet beschikbaar is krijg je een bericht, dat het niet apart kon worden gelegd.

Na ontvangst van de bevestigingsmail ligt het artikel 2 werkdagen klaar bij het servicepoint van de gekozen winkel. Hou alsjeblieft het reserveringsnummer bij de hand die je in de bevestigingsmail vindt. De betaling kan in de winkel worden gedaan.

Klantenkaart

Welke voordelen biedt de Peek & Cloppenburg klantenkaart mij?

Met de P&C-klantenkaart word je regelmatig geïnformeerd over aantrekkelijke aanbiedingen en exclusieve evenementen. De kaart is vanzelfsprekend gratis. Informatie hierover vind je in alle P&C-winkels. De P&C-klantenkaart kan niet online worden aangevraagd.

Kan ik de Peek & Cloppenburg-klantenkaart direct gebruiken?

Ja, je kunt de tijdelijke klantenkaart direct gebruiken totdat je jouw persoonlijke klantenkaart per post hebt ontvangen. Jouw aankopen worden allemaal op jouw klantaccount verzameld.

Wanneer ontvang ik mijn persoonlijke klantenkaart?

Vier tot acht weken na de aanvraag ontvang je jouw persoonlijke klantenkaart per post.

Hoe krijg ik een vervangende kaart als mijn Peek & Cloppenburg-klantenkaart kwijt of kapot is?

Je kunt jouw vervangende kaart gratis aanvragen op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur, door te bellen naar 0800 – 99 88 088 (gratis voor Nederland). We sturen de nieuwe kaart binnen twee weken naar je toe. Als alternatief kun je ook ons contactformulier gebruiken.

Mijn adres is gewijzigd. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens bijwerken?

Op 0800 – 99 88 088 (gratis voor Nederland) kun je onze klantenservice bereiken op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur en voeren wij jouw gewijzigde gegevens direct door. Als alternatief kun je ook ons contactformulier gebruiken.

Mijn naam is gewijzigd. Krijg ik een nieuwe Peek & Cloppenburg-klantenkaart?

Via telefoonnummer 0800 – 99 88 088 (gratis voor Nederland) registreren wij jouw gewijzigde gegevens direct, van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur en sturen wij je binnen twee weken gratis een P&C-klantenkaart met jouw nieuwe naam. Of gebruik gewoon ons contactformulier.

Kan ik mijn aankopen achteraf laten registreren op mijn Peek & Cloppenburg-klantenkaart?

Als je jouw P&C-klantenkaart al hebt aangevraagd op het moment van aankoop, kun je jouw aankopen ook achteraf laten bijschrijven op je klantaccount. Bij een volgende aankoop dien je jouw kassabon samen met jouw klantenkaart bij de kassa te laten zien.

Let op: alleen aankopen van het lopende jaar en van het voorgaande jaar kunnen achteraf worden geregistreerd.

Is er een partnerkaart of een tweede kaart?

Nee, er is geen partnerkaart of tweede kaart.

Hoe kan ik de klantenkaart opzeggen?

De klantenkaart moet schriftelijk per brief, omdat we jouw handtekening om wettelijke redenen nodig hebben om jouw gegevens te verwijderen. Stuur ons een bericht met je adres en klantenkaartnummer naar het volgende adres:

Peek & Cloppenburg Anson's C.V.

Klantencontact

Antwoordnummer 10902

NL- 2500 WB Den Haag