Hulp & FAQ

FAQ

In onze FAQ-sectie vind je antwoorden op de meestgestelde vragen over registratie, betaalopties, kortingsbonnen en retouren.

Klik op een onderstaand punt om direct daarheen te springen

1. Winkelverkoop
1.1 Algemeen
1.2 Klantenkaart

Winkelverkoop

Algemeen

Tijdens welke openingstijden kan ik bij Peek & Cloppenburg winkelen?

De exacte openingstijden van de individuele P&C-winkels vind je in onze Winkeloverzicht. Of een artikel uit de Peek-Cloppenburg.nl online shop ook verkrijgbaar is in een van de Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels kun je zien op de productpagina van het gewenste artikel.

Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen, suggesties of kritiek heb?

Neem contact op met onze klantenservice. Je kunt de klantenservice telefonisch bereiken op het nummer 0800 – 99 88 088 (gratis via alle Nederlandse netwerken) of via het online formulier.

Hoe kom ik aan de nieuwste reclame van Peek & Cloppenburg?

Onze actuele reclamefolder krijg je bij dagbladen of in onze filialen. Je hebt bovendien de mogelijkheid om online te zoeken naar onze aanbiedingen en actuele reclames of om via onze Nieuwsbrief regelmatig op de hoogte te worden gehouden van onze acties en reclame.

Kan ik bij Peek & Cloppenburg cadeaukaarten krijgen?

Onze cadeaukaart is verkrijgbaar in alle Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels. . De cadeaukaart is verkrijgbaar vanaf een minimum van € 10 tot een maximum van € 250 per kaart. Let op: cadeaukaarten kunnen alleen in de Winkels van Peek & Cloppenburg Anson's C.V. worden verzilverd en niet online op Peek-Cloppenburg.nl.

Kan ik een artikel bij Peek & Cloppenburg apart laten leggen?

Graag leggen wij artikelen in de Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels tot 24 uur na het moment van de reservering voor je apart. Je kunt dit gewoon aan het verkooppersoneel vragen. Houd er rekening mee dat wij deze service momenteel alleen ter plaatse in onze winkels kunnen aanbieden.

Kan ik bij Peek & Cloppenburg mijn kleding laten verstellen?

De experts in onze eigen gespecialiseerde ateliers voeren vakkundig en snel de nodige correcties en verstelwerkzaamheden uit op jouw favoriete kledingstuk. Met industriële techniek en een professionele werkwijze is hier veel mogelijk. Wij voeren verstelwerkzaamheden en reparaties uiterst zorgvuldig en meestal binnen een week uit. Of we in staat zijn om op korte termijn een afspraak te maken, wordt bepaald door het betreffende atelier.

Welke betaalmiddelen worden er in Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels  geaccepteerd?

Bij Peek & Cloppenburg kun je heel gemakkelijk betalen - contant of met je pinpas, in gangbare valuta of met travellercheques. Bovendien accepteren wij de volgende creditcards: American Express®, MasterCard en Visa. Als onderdeel van onze partnerprogramma's kun je betalen met gespaarde miles via Miles & More.

Waarop moet ik letten als ik een artikel wil ruilen?

Als klant van Peek & Cloppenburg geniet je van een zeer speciale ruilservice. Tot twee maanden na jouw aankoop kun je de artikelen retourneren, mits ze ongedragen en onbeschadigd zijn. Dit omruilrecht geldt voor alle Winkels van Peek & Cloppenburg Anson's C.V. op vertoon van de kassabon voor zowel reguliere als afgeprijsde artikelen. Als internationaal bedrijf willen wij er echter op wijzen dat deze flexibiliteit alleen mogelijk is binnen de nationale grenzen. Artikelen die in Nederland zijn gekocht, kunnen dus alleen in Nederland worden geruild. Vraag het aan onze verkopers op de betreffende afdeling om wachttijden te voorkomen. Onze medewerkers helpen je graag verder.

Waar kan ik de dichtstbijzijnde Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkel vinden ?

Je vindt een winkel van Peek & Cloppenburg Anson's C.V.   bij jou in de buurt online onder het menu-item Vestigingen.

Hoe kan ik bij Peek & Cloppenburg Anson's C.V.  solliciteren?

Alle informatie over vacatures bij Peek & Cloppenburg Anson's C.V.  vind je onder het menu-item Carrière.

Kan ik een artikel dat in een winkel niet meer beschikbaar is, nabestellen?

Houd er rekening mee dat bestellingen van andere winkels helaas niet mogelijk zijn om technische redenen als gevolg van een systeemwijziging van ons goederenbeheersysteem. Indien het gewenste artikel niet beschikbaar is in jouw maat, verwijzen wij je door naar Peek-Cloppenburg.nl. Jouw aankopen hier zijn in principe vrij van verzendkosten.

Waarom vind ik in de Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels  niet overal dezelfde artikelen en merken?

Overeenkomstig het verkoopoppervlak van een Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkel  varieert het desbetreffende aanbod aan merken en artikelen. Zo kan het voorkomen dat sommige winkels bepaalde artikelen op voorraad hebben die in andere winkels niet beschikbaar zijn. Op Peek-Cloppenburg.nl kun je een groot deel van ons assortiment shoppen of je vooraf informeren over de beschikbaarheid van bepaalde artikelen in een winkel bij jou in de buurt.

Hoe kan ik een artikel online reserveren?

Met onze reserveer-service kun je het artikel in de online shop reserveren en in de gewenste winkel ophalen.

Ga naar onze website peek-cloppenburg.nl. Kies het artikel wat je online zou willen reserveren. Controleer de beschikbaarheid van het gewenste artikel als je op “IN DE WINKEL RESERVEREN” klikt en geef dan de gewenste maat en winkel aan.

Als het artikel in de gewenste winkel nog op voorraad is en je klikt op “WINKEL KIEZEN”, opent een nieuw venster waar je je naam en e-mailadres kunt invullen. Om het artikel zonder verplichtingen te reserveren, klik je op de knop “NU RESERVEREN”. Er wordt vervolgens gecontroleerd of het artikel daadwerkelijk gereserveerd kan worden. Vervolgens krijg je als bevestiging een e-mail toegstuurd dat het product voor jou apart wordt gehouden. Indien het product niet beschikbaar is krijg je een bericht, dat het niet apart kon worden gelegd.

Na ontvangst van de bevestigingsmail ligt het artikel 3 werkdagen klaar bij het servicepoint van de gekozen winkel. Hou alsjeblieft het reserveringsnummer bij de hand die je in de bevestigingsmail vindt. De betaling kan in de winkel worden gedaan.

Klantenkaart

Welke voordelen biedt de Peek & Cloppenburg klantenkaart mij?

Met de P&C-klantenkaart krijg je een loyaliteitsbonus van maximaal 5% per jaar, afhankelijk van jouw aankopen. Daarnaast word je regelmatig geïnformeerd over aantrekkelijke aanbiedingen en exclusieve evenementen. De kaart is vanzelfsprekend gratis. Informatie hierover vind je in alle P&C-winkels. De P&C-klantenkaart kan niet online worden aangevraagd.

Kan ik de Peek & Cloppenburg-klantenkaart direct gebruiken?

Ja, je kunt de tijdelijke klantenkaart direct gebruiken totdat je jouw persoonlijke klantenkaart per post hebt ontvangen. Jouw aankopen worden allemaal op jouw klantaccount verzameld.

Wanneer ontvang ik mijn persoonlijke klantenkaart?

Vier tot zes weken na de aanvraag ontvang je jouw persoonlijke klantenkaart per post.

Hoe krijg ik een vervangende kaart als mijn Peek & Cloppenburg-klantenkaart kwijt of kapot is?

Je kunt jouw vervangende kaart gratis aanvragen op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur, door te bellen naar 0800 – 99 88 088 (gratis voor Nederland). We sturen de nieuwe kaart binnen twee weken naar je toe. Als alternatief kun je ook ons Contactformulier gebruiken.

Mijn adres is gewijzigd. Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens bijwerken?

Op 0800 – 99 88 088 (gratis voor Nederland) kun je onze klantenservice bereiken op maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur en voeren wij jouw gewijzigde gegevens direct door. Als alternatief kun je ook ons Contactformulier gebruiken.

Mijn naam is gewijzigd. Krijg ik een nieuwe Peek & Cloppenburg-klantenkaart?

Via telefoonnummer 0800 – 99 88 088 (gratis voor Nederland) registreren wij jouw gewijzigde gegevens direct, van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur en sturen wij je binnen twee weken gratis een P&C-klantenkaart met jouw nieuwe naam. Of gebruik gewoon ons Contactformulier.

Kan ik mijn aankopen achteraf laten registreren op mijn Peek & Cloppenburg-klantenkaart?

Als je jouw P&C-klantenkaart al hebt aangevraagd op het moment van aankoop, kun je jouw aankopen ook achteraf laten bijschrijven op je klantaccount. Bij een volgende aankoop dien je jouw kassabon samen met jouw klantenkaart bij de kassa te laten zien. Na twee tot drie weken wordt de bonusrelevante omzet weergegeven op je huidige kassabon.

Let op: alleen aankopen van het lopende jaar en van het voorgaande jaar kunnen achteraf worden geregistreerd. Ongeacht de datum van aankoop worden de verkopen toegevoegd aan het bonussaldo voor het lopende kalenderjaar. Aankopen in de online shop Peek-Cloppenburg.nl kunnen op dit moment niet worden bijgeschreven bij het bonussaldo.

Wat is mijn huidige bonussaldo?

Bij elke aankoop wordt op de kassabon jouw actuele bonussaldo weergegeven. Je kunt jouw bonussaldo ook per e-mail, via ons Contactformulier of telefonisch opvragen op 0800 – 99 88 088 (gratis) van ma-vr, 9:00 tot 17:00 uur.

Hoe wordt mijn loyaliteitsbonus berekend?

Afhankelijk van jouw aankopen gedurende het hele kalenderjaar zal jouw bonus hoger worden op je Peek & Cloppenburg-klantaccount. Houd er rekening mee dat creditcardbetalingen, aankopen met vouchers, aankopen van afgeprijsde artikelen, verstelwerk en aankopen op Peek-Cloppenburg.nl niet aan het bonussaldo worden toegevoegd. De volgende schaal is van toepassing:

2 % loyaliteitsbonus bij 500 tot 1.000 euro omzet 1 3 % loyaliteitsbonus bij 1.001 tot 1.500 euro omzet 1 4 % loyaliteitsbonus bij 1.501 tot 2.000 euro omzet 1 5 % loyaliteitsbonus vanaf 2.001 euro omzet 1

1jaaromzet en loyaliteitsbonus inclusief btw. Loyaliteitsbonus voor trouwe klanten: 2-5% van het bruto bedrag. Geldig op vertoon van jouw klantenkaart in de Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels waarvan je hier de locaties vindt; met uitzondering van betalingen met vouchers, verstelwerk en kortingsbonnen en aankopen per creditcard of in de online winkel Peek-Cloppenburg.nl.

Hoe krijg ik mijn loyaliteitsbonus?

Jouw loyaliteitsbonus wordt automatisch afgetrokken van je eerste aankoop in het volgende jaar (uiterlijk 31.12.) in een van de hier vermelde Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels. Houd er rekening mee dat jouw loyaliteitsbonus alleen geldig is in Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels maar niet op Peek-Cloppenburg.nl.

Welke omzet wordt in aanmerking genomen voor de berekening van de loyaliteitsbonus?

Alle aankopen bij Peek & Cloppenburg Anson's C.V.-winkels worden meegerekend, met uitzondering van aankopen per creditcard, vouchers en afgeprijsde goederen en bijbetalingen voor verstelwerk. Ook aankopen op Peek-Cloppenburg.nl komen niet in aanmerking voor de berekening van de loyaliteitsbonus.

Hoe kan ik met mijn Peek & Cloppenburg-kaart sparen voor miles van Miles & More?

Ben je lid van Miles & More? Als P&C-klantenkaarthouder ontvang je één Miles & More bonusmijl per bestede euro. Vul deze wens in op het aanvraagformulier en laat je P&C-kaart of Miles & More-kaart bij elke aankoop bij de kassa zien.* Meer informatie over onze samenwerking met Miles & More is hier beschikbaar.

* Houd er rekening mee dat de aankoop van cadeaukaarten en afgeprijsde artikelen (op het etiket of via acties) en betalingen voor verstelwerk hiervan uitgesloten zijn. Aankopen op Peek-Cloppenburg.nl komen niet in aanmerking voor het sparen van bonusmiles.

Is er een partnerkaart of een tweede kaart?

Nee, er is geen partnerkaart of tweede kaart. Je kunt echter wel deelnemen aan ons gezinskaartenprogramma.

Neem contact op met de klantenservice voor meer informatie over het gezinskaartenprogramma. Je kunt hen bereiken per telefoon via 0800 – 99 88 088 (gratis) van ma-vr, van 9:00 tot 17:00 uur of per e-mail via ons Contactformulier.

Hoe kan ik de klantenkaart opzeggen?

De klantenkaart moet schriftelijk per brief of fax worden opgezegd, omdat we jouw handtekening om wettelijke redenen nodig hebben om jouw gegevens te verwijderen. Stuur ons een bericht met je adres en klantenkaartnummer naar het volgende adres:

Peek & Cloppenburg KG

Klantencontact

Postbus 1234

NL- 1012 NP Amsterdam

of per fax naar 0800 – 99 88 089 (gratis).

Wij wijzen je erop dat eventuele bonusaanspraken onherroepelijk vervallen als gevolg van het verwijderen van jouw gegevens.